Субота, 27 Квітня, 2024

Професія SMM-менеджера: яка зона  відповідальності та де отримати роботу в Сумах

В наш час багато хто вже не уявляє свого життя без соціальних мереж. Вони перестали бути просто майданчиком для обміну повідомленнями зі знайомими, колегами тощо або перегляду останніх мемів. Такі тренди змусили підприємців грати за новими правилами. Майже кожна фірма чи підприємство сьогодні веде свою сторінку в соціальних мережах. І тут з’являються вони, SMM-фахівці, люди які можуть створити акаунт, що ефективно залучатиме нових клієнтів, збільшуватиме продажі й прибутки. Як з’явилася професія SMM-менеджера в Сумах і де її навчають читайте на sumy-future.com.ua.

Що таке SMM менеджмент?

Маркетинг у соціальних мережах (SMM) є одним з головних інструментів інтернет-маркетингу і передбачає використання соціальних платформ як каналів для просування бренду. У багатьох випадках компанії розвивають сторінки в мережах не тільки щоб продавати товари й послуги. Вони хочуть підвищення впізнаваності бренду на ринку, зміцнення репутації, підвищення лояльності цільової аудиторії та побудови тісних відносин з нею. SMM-фахівці відповідають за підтримку присутності компанії в соціальних мережах, розробку форматів контенту, потенційно цікавого для цільової аудиторії. Також ведуть комунікацію з підписниками, генерацію й реалізацію ідей для розширення охоплення. Ну і моніторинг, і налаштування аналітики, контроль виконання KPI. 

Хоча SMM наразі є популярною та тією, що має попит, професією, навіть діджитал-професіонали не завжди розуміють, що саме входить до компетенцій менеджера платформи соціальних мереж.

Як зазвичай, SMM-ник в соціальних мережах відповідає й веде не одну бізнес-сторінку підприємства. До його завдань входить: створення контент-плану та створення візуального контенту. 

Де цьому навчать у Сумах?

Якщо ви хочете отримати цю професію, ви можете вступити на кафедру маркетингу в Сумському державному університеті. Цей факультет є одним з провідних факультетів у цій галузі в Україні. Кафедра має великий досвід викладання та досліджень у різних аспектах маркетингу. Сюди входить стратегія маркетингу, маркетингові комунікації та маркетингові дослідження. Тут студенти мають змогу здобувати якісну освіту й практичний досвід. А допомагає їм у цьому відмінний склад викладачів. Студенти беруть участь у різноманітних науково-практичних конференціях, семінарах та тренінгах, які надають їм необхідну практику у сфері маркетингу.

Крім того, кафедра налагоджує зв’язки з провідними компаніями та організаціями в Україні та за кордоном, що дозволяє студентам отримати цінний практичний досвід та працевлаштуватися після закінчення навчання.

Навчання на факультеті маркетингу Сумського державного університету надає студентам широкі можливості для професійного зростання та розвитку кар’єри у терені маркетингу.

Курси в Сумах для СММ-ників

Якщо ж виш не для вас, то, ласкаво просимо на курси. Наприклад, такі, як “Sumy IT School”. Тут навчають планування та створенню візуального контенту, написанню текстів та копірайтингу. Також пояснять, що таке таргетована реклама, й навчать створювати брендові маски та фільтри для Instagram. Курс триває чотири місяці й складається з 32 занять по 1,5 години двічі на тиждень.

По закінченню цього курсу ви отримаєте актуальні знання із SMM для роботи у креативній сфері. Бонусом до цього йтиме портфоліо для старту у новій професії та інші напрацювання. Адже всі програми – авторські, які не перший рік викладаються. Про них з певністю можна сказати, що  вони навчать критично мислити, думати за клієнта та користувача та стануть успішним стартом саме на креативних посадах. Крім того, вам нададуть сертифікат про проходження курсу, рекомендації на нове місце роботи. Також допоможуть знайти місце стажування. 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.