Середа, 24 Квітня, 2024

Приміські потяги на Сумщині стають небезпечними для громадян

Подорожувати потягами стає небезпечно. Лише на Сумщині за два дні загорілися два локомотиви пасажирських поїздів. Обійшлося без жертв, але люди налякані. Причини пожеж та чи варто обирати цей вид транспорту для поїздок, з’ясовував журналіст нашого сайту sumy-future.

Чому горять потяги?

Потяги завжди вважалися найбезпечнішим видом наземного транспорту. Кількість ДТП тут значно менше, ані ж серед автомобілів і тим більше мотоциклів. Втім, останнім часом подорожувати ними стає справді небезпечно. За два дні на Сумщині загорілися два пасажирські потяги. Спочатку «Суми-Мерчик», потім «Шостка-Київ». Про це повідомляють вогнеборці. Олег Стрілка – речник ДСНС на Сумщині, говорить:

«У нас загорілися два потяги на території. Вогнем було пошкоджено кабіну дизель поїзда. Попередня причина пожежі – коротке замикання. Але ми зараз з’ясовуємо всі обставини даної події».

Усіх пасажирів встигли врятувати, проте поліція відкрила кримінальні справи. Зараз з’ясовують всі обставини події та шукають причину загоряння. Про це нам повідомили в поліції.Володимир Крупецких – речник головного управління Національної поліції  на Сумщині, говорить:

«За даним фактом загорання потягів було відкрите кримінальне провадження за статтею: Порушення правил безпеки руху, або експлуатації залізничного транспорту».

Керівництво залізниці заспокоює людей

Натомість, у керівництві Сумської залізниці говорять: небезпеки для людей немає. Там вважають весь склад потягів безпечним для поїздок.Проте, висновки по ситуаціях все ж таки будуть зроблені. Олена Ситник – начальник Сумської дирекції залізничних перевезень, говорить:

«На даний час ми створили внутрішню комісію з досвідченими фахівцями, які будуть вивчати цю подію. Ми звісно зробимо висновки і такого більше намагатимемось не допустити».

Проте експерти не такі безтурботні. Володимир Ведмедєв говорить, Україна стоїть на межі транспортної катастрофи на залізниці. Локомотиви зношені, ніхто їх не ремонтує. Відтак, горіти вони, прогнозовано, будуть все частіше. Володимир Ведмедєв – експерт з питань транспорту, розповідає:

«Фактично ми маємо катастрофу на сьогоднішній день, тому що в цьому році в нас вже були тринадцять загорань. Ми маємо в середньому тринадцять загорань поїздів на рік. Це ненормально. Більше того: це дуже небезпечно для громадян, які подорожують поїздами».

А от сумчани ситуацією з потягами налякані не на жарт. Люди бояться за власні життя. Людмила Пилипівна – подорожує поїздами, говорить:

«Треба керівництву залізниці перш за все піклуватися про безпеку у поїздах. Тому що ціни на квитки піднімають постійно, а от сервіс не змінюється зовсім. Техніка вся стара та дуже зношена, від цього і пожежі».

Приміський залізничний парк вже на піку зношеності: дизель-поїзди – на 97,2%, електропоїзди – на 87,5%. Найстаріший дизель-поїзд збудований у 1967 році, а електропоїзд – у 1960 р. Попри те, що приміський рухомий склад проходить підготовку до рейсів у депо, піддається поточним і позаплановим ремонтам, від збоїв у роботі вузлів та загоряння обладнання це не страхує, оскільки стан парку вимагає глобального оновлення.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.