Субота, 27 Квітня, 2024

Як буде виглядати зовнішня реклама через 10… 20… 30 років?

Компанія IDMedia вже понад 10 років займається розміщенням зовнішньої реклами по всій території України, а також активно підтримує соціальні ініціативи, які сприяють інтелектуальному розвитку молоді. Приміром, 15 липня відбувся фінал всеукраїнського Гранта, який організувала компанія. Студенти ВНЗ пропонували на розгляд свої статті, після чого автори трьох найкращих робіт отримали грошову винагороду. У статтях розкривалися важливі теми про рекламні стратегії, маркетинг, зовнішню рекламу, реклама на відеобордах та їх роль у суспільстві та ін. Пропонуємо до вашої уваги статтю студента Степаненко Микити.

Зовнішня реклама — реклама, розміщена на вулицях (щити, перетяжки тощо), на фасаді будівлі фірми-рекламодавця (вітрина тощо), а також на транспорті. Один з найефективніших рекламних носіїв. При порівняно низьких витратах рекламний продукт піднімає свій рейтинг до дуже високого рівня, охоплюючи свою аудиторію багато разів за короткий проміжок часу. Зовнішня реклама є найбільш видовищною з усіх засобів реклами. Крім цього, у зовнішній рекламі використовують світло, анімацію та будь-які фарби. Якщо інші засоби реклами повинні шукати свій шлях до споживача, то зовнішня реклама впливає на людей у крамницях, на роботі і на відпочинку, вдень і вночі, збільшуючи прибуток від продажу рекламованих товарів.

Носії зовнішньої реклами

  •       Білборди
  •       Сітілайти
  •       Лайтбокси
  •       Конвексборди
  •       Беклайти
  •       Призматрони
  •        Реклама на транспорті
  •       Дорожні розтяжки
  •       Вивіски
  •        Штендери
  •        Колони Морріса
  •       Білборди

Білборд (англ. Billboard) — найпопулярніший вид зовнішньої реклами.

Стандартний розмір постера: 3х6 м. Матеріал для постера: папір BlueBack.

Переваги використання:

  • Реклама на білбордах сприяє збільшенню кількості потенційних клієнтів.
  • Найбільш вдалим вважається розміщення біля транспортних розвилок.
  • Направленість на конкретну аудиторію в конкретному місці.
  • Висока частота показів рекламного оголошення.
  • Низька вартість 1-го рекламного контакту.
  • Увага як водіїв, так і пасажирів.

Завдяки своїм великим розмірам білборди домінують над багатьма іншими рекламними форматами. Ці рекламні щити викликають підвищений інтерес перехожих та пасажирів наземного транспорту. На фоні інших рекламних носіїв білборд виглядає масштабною конструкцією, і рекламний слоган буквально кидається в очі. Це дозволяє рекламодавцю зробити акцент на своєму продукті чи бренді, оскільки імідж, розміщений на великогабаритному щиті можна добре роздивитися навіть з великої відстані. Білборди встановлюються на вулицях та перехрестях міста, що гарантує приплив додаткової цільової аудиторії.

Рекламні конструкції: типи, види, формати

Зовнішня реклама дозволяє розміщувати інформаційні та рекламні білборди й постери на вулицях міста таким чином, щоб вони відразу впадали в очі перехожим і автомобілістам. Кількість форматів зовнішньої реклами зростає, серед найбільш популярних:

  • Білборд або рекламний щит – найпоширеніші параметри 3х6 м, розташовується вздовж жвавих трас.
  • Суперсайт або суперборд – 3х12 м, 4х12 м, 5х12 м, 5х15м. Використання великих конструкцій зможе забезпечити хорошу видимість, приблизно в 1 км.
  • Брандмауер – встановлюється на глухій стіні будівлі. Формат будь-який, існує тільки обмеження розмірів стіни.
  • Перетяжка – рекламний банер, розміщений над дорогою без застосування фіксованих конструкцій.
  • Сіті-формат або сіті-лайт – рекламні конструкції менших розмірів з підсвічуванням.
  • Пілон, пілар – різняться від сіті-лайтів округленою формою.
  • Кронштейни – панелі, що кріпляться до стіни.
  • Штендер – розташовують поруч з магазином або фірмою, для якої він використовується.
  • Стела – невелика конструкція для зазначення місцеперебування ТЦ, автосалону, компанії, зазвичай розміщується вздовж трас.

Завдяки додатковим опціям, білборди можуть працювати у динамічному режимі, привертаючи ще більше уваги. Призматрон перегортає картинку по типу жалюзі, скролер прокручує знизу доверху.

Типові правила розміщення зовнішньої реклами

Встановлення конструкцій регулюють дозвільні документи, правила розміщення зовнішньої реклами у спеціальних відкритих зонах:

  • Придорожня територія.
  • Над дорогою, трасою або магістраллю.
  • На тротуарах.
  • У парках, скверах.
  • На огорожах, парканах.
  • На стінах і дахах будівель.

Ситілайти

  • Ситілайт — рекламна конструкція формату 1,2×1,8 м.
  • Матеріал для постеру: папір Back Lite
  • Переваги використання рекламного носія:
  • Реклама на ситілайтах — результативна — встановлюються вздовж тротуарів та автомобільних потоків.
  • Внутрішній підсвіт.
  • Реклама на ситілайтах не вимагає великої площі для розміщення.
  • Тісний контакт з потенційними клієнтами — дозволяє підійти ближче, роздивитися та прочитати всю інформацію постера.
  • При використанні принципу повторювальності можливо створити певний імідж чи образ компанії.

Ситілайт — це, як правило, іміджева реклама, а також реклама, в якій можуть бути використані як зовнішні вказівки для фірм, які розташовані поблизу даного ситілайта. А, наприклад, на зупинках громадського транспорту ситілайти можуть нести ширшу інформацію про компанію, бо час сприйняття рекламного носія збільшується.

Лайтбокси

  • Лайтбокс (світловий короб) — це яскравий та привабливий елемент зовнішньої реклами, який широко розповсюджений на вулицях міста та в торгових центрах.
  • Матеріал для постеру: папір Back Lite.
  • Переваги використання рекламного носія:
  • Оформлення світловими панелями лайтбоксами в інтер’єрах різноманітних приміщень: будинки, офіси, магазини, ресторани.
  • Розміщення світлової реклами у вітринах банків, магазинів, барів та ресторанів.
  • Внутрішні вказівки в супермаркетах, торгових центрах, метро, вокзалах.
  • Будь-які об’єкти, де необхідна часта і швидка зміна зображення.

Світлові короби завдяки відносно невисокій вартості та універсальності є одними з найпопулярніших видів реклами.

Конвексборди

  • Конвексборд — рекламоносій формату 1,2×1,8 м, розміщений на опорі громадського електротранспорту та вуличного освітлення.
  • Матеріал для постеру: папір BlueBack.
  • Переваги використанння рекламного носія:
  • Площа конвексбордів добре впливає як на транспортні, так і на пішохідні потоки.
  • Низька вартість 1-го рекламного контакту.
  • Є можливість підійти поближче, роздивитися та прочитати всю інформацію постера.

Але конвексборди не обладнані підсвіткою рекламної площини, що зменшує якість контактів у нічний час.

Беклайти

  • Беклайт — рекламна конструкція у вигляді короба з внутрішньою підсвіткою.
  • Стандартний розмір: 2,7×3,7 м. Матеріал для постеру: банер Flex.
  • Переваги використання:
  • Освітленність площин в нічний час.
  • Оригінальне оформлення конструкції збільшує естетичну привабливість.
  • Ефективний вплив на транспортні та пішохідні потоки.

Беклайти, як правило, розміщують над входами в торгові центри чи недалеко від них. Цей вид реклами не має чітких розмірів, як ситілайти, але ці рекламні носії дуже схожі.

Призматрони

Призматрон — щит, рекламна площина, яка складається із наборних трьохгранних сегментів.

  • Стандартний розмір: 3×6 м.
  • Матеріал для постеру: папір Blue Back чи самоклеюча плівка.
  • Переваги використання рекламного носія:
  • Можливість в одній площині розмістити одночасно три рекламних зображення.
  • Обертання трьохграних сегментів призми привертає додаткову увагу.
  • Ефект бокового зору — рекламу бачить більша кількість людей.
  • Реклама розглядається як престижніша, зміцнює високий статус.

Завдяки своїм оригінальним візуальним властивостям такі установки, як призматрон багаторазово збільшує віддачу від реклами в місцях найінтенсивнішого дорожнього руху без необхідності збільшення кількості рекламних носіїв. Цим вони вигідно відрізняються від статичних рекламних площин такого ж розміру.

Дорожні розтяжки

Дорожні розтяжки — рекламні носії, які розміщуються над проїзною частиною та перебувають у полі зору пасажирів та автомобілістів.

Основна відмінність розтяжки від інших рекламоносіїв полягає у вдалому розташуванні щодо транспортного потоку, що дозволяє забезпечувати велику частоту контактів потенційних споживачів із рекламною інформацією та, як наслідок, ефективність рекламної кампанії. Матеріал: банер Blockout.

Переваги розміщення:

  • Часта зміна інформації забезпечує відсутність ефекту «звички».
  • Можливість проведення локальних рекламних кампаній, прив’язаних до вулиць, районів.
  • Велике охоплення аудиторії.
  • Рекламне повідомлення розміщується з обох сторін розтяжки.
  • Мобільність — можливість переміщення розтяжок за час всієї рекламної кампанії.
  • Термін розміщення необмежений.

Брандмауери

Брандмауер — повнокольорове зображення великих, нестандартних розмірів, що розміщуються на фасадах будинків з потрібної сторони або будь-яких інших будівель.

Вивіски

Несвітові вивіски є недорогою альтернативою світовим коробам. Існує кілька варіантів:

Пластик та плівка — виготовляється із ПВХ/акрилу необхідного розміру та самоклейної плівки. Зображення може бути надруковане на кольоровому принтері чи вирізане плотером із кольорових плівок. Таку вивіску можна підсвітити зовнішніми світильниками окремо, чи в комплексі з фасадом.

Композит та плівка — разом з ПВХ використовується композитний матеріал.

Говорити про значимість цифрової рекламму в зовнішньому світі можна дуже багато, наприклад, сьогодні ми можемо бачити білборди, які можна назвати “білбордами майбутнього”. З цього можна зробити висновок, що якщо якась компанія може замовити релкаму на такому великому білборді, це говорить про те, що ця компанія вкладається в рекламу а, відповідно, хоче залучити нових клієнтів, щоб їх не втратити. Адже нерозумно робити рекламу без формування іміджу, бо ти сьогодні зробив рекламу, завтра твоя компанія збанкротувала і імідж весь пропав, так як про компанію всі забули.

Також зовнішня реклама може працювати 24/7.

Банер — банер із друком. Якщо правильно підібрати метод натяжки, вийде чудова кольорова й економна вивіска.

Реклама впливає на розвиток іміджу творчих колективів, формуючи їх вигляд, зумовлюючи їх майбутній розвиток. Прогресивний розвиток і поширення засобів масової інформації – преси, радіо, телебачення, різко збільшує масштаби і швидкість досягнення аудиторії.

Найактуальнішими серед виділених теоретиками типів іміджу з точки зору їх можливості більш точно охарактеризувати досліджуване явище подаються такі:

1. З точки зору виникнення іміджу і мотивації потреби в ньому:

Самоімідж – варіант збігу носія і аудиторії. Враження людини про саму себе фахівці характеризують як покращене в порівнянні з реальністю. Досвід опитування студентів, слухачів вишів показує прямо протилежний результат. У будь-якому випадку, самоімідж, як і природні передумови, аналізуються фахівцем на перших етапах роботи і обов’язково включаються в імідж-модель.

  • природний імідж складається без цілеспрямованих зусиль суб’єкта або фахівця, найбільшою мірою відповідаючи потребі в самопрезентації, активізації соціальних зв’язків.
  • штучний імідж – продукт цілеспрямованих спеціальних зусиль самого суб’єкта або професіонала, який заручився підтримкою цього суб’єкта. Народжується в процесі творчості і співтворчості. Потребує постійної підтримки, з якою пов’язані основні зусилля і витрати.

2. З точки зору процесу формування та підтримки іміджу:

  • поточний, або існуючий, імідж, як правило, складається спонтанно і в багатьох випадках не усвідомлюється.
  • необхідний, або бажаний, імідж являє собою ідеальне утворення. Це якась модель, що є результатом роботи проектного мислення і випереджає створення штучного іміджу. Первинним для її виникнення виступає всебічне і повне дослідження аудиторії сприйняття.
  • конструйований імідж – результат реалізації моделі на практиці.
  • реконструйований імідж – піддається цілеспрямованій трансформації в зв’язку зі зміною обставин (рестайлінг, ребрендинг, зміна способу).

З кожним днем ​​зовнішня реклама розвивається і її стає все більше і більше, і через це йде процес поліпшення зовнішньої реклами, яку ми бачимо на білбордах, або коли їмо в машині. Наприклад, зараз в Нью-Йорку рівень зовнішньої реклами дуже розвинений, і ми навіть сьогодні можемо бачити, наскільки там розвинений цей вид релками. Відповідно, якщо говорити про наше місто і про те, як в ньому буде виглядати реклама через 10 років, то тут вгадати складно, як швидко піде розвиток в цьому напрямку. Однак можна точно передбачити, що якщо все піде такими темпами, як зараз, то рівень зовнішньої реклами через 30 років збільшиться на 235% + -25%. Від цього залежить велика низка обставин, наприклад, з’явиться більше зовнішньої реклами у вигляді вивісок біля кафе і магазинів, і також можна припустити, що через 30 років реклама в метро буде на екранах 4к, яка буде не статичною картинкою як зараз просто висять папірці в метро, а вже більш в просунутому відео з анімацією, з відео тощо. Відповідно, ціни на таку рекламу будуть вище. Що стосується реклами в самому вигоні, тут складно сказати, проте можна припустити, що така реклама буде, коли стоїш і чекаєш.

Відповідно, можна зробити висновок, що зовнішня реклама дуже важлива для компаній, у яких є на це гроші, оскільки таким чином вони отримують подвійну вигоду – розрекламовані послуги та імідж. Варто також відзначити високий темп розвитку технологій, який сприяє поліпшенню рівня реклами в громадських місцях, а, відповідно, підвищення ціни на неї. Тому в майбутньому нас чекає щось краще, ніж реклама, яка є зараз, і також через 20-30 років в цій індустрії буде важче малим компаніям, оскільки на той час компанії-гігіанти вже будуть більш розвинені в цьому плані.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.